17 marca 2014

Moje skarby.

może się mylę, może mi się wydaje, 
lecz im jesteśmy bliżej, tym jesteśmy dalej.
*
ostatnio zdałam sobie sprawę z tego, jak ogromną rolę odgrywają w moim życiu ludzie, z którymi znam się tylko z Internetu. i to nie są żadne Trynkiewicze, zboczeniuszki (no, może...) - są to ogromnie wartościowe osoby, które dają mi mnóstwo wsparcia i zawsze mi pomogą. stały się moimi najlepszymi przyjaciółmi, jednymi z najlepszych osób, które kiedykolwiek poznałam. Anitka, Nole, Przemek, Lola - dziękuję! :3.






a tutaj wyżej coś od Sebka, haha. kolejny kochany stworek :)





i wyżej Ada. cudowna osóbka, z którą każdy dzień jest lepszy :)


przepraszam za ujawnienie wszelkich danych, ale no. najsłodsi jesteście i koniec, niach :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?