14 marca 2014

Jaskółka?

gdy moje serce krwawi jakby przebite gwoździem 
nawet we własnym domu czuję się, jakbym był gościem.
*
właśnie mam jakiś taki dziwny humor. sama nie wiem, co mam myśleć. słoneczko za oknem tak piękne, a mnie dopadła jakaś chandra. nie wiem w sumie, co mam o sobie myśleć, jakieś mam wątpliwości co do siebie. dziwny tydzień przeszłam, może to dlatego?






zdjęcia potwornie stare, ale jakoś pasowały mi do obecnego nastroju. nie ma jednak co wszystkiego zrzucać na przeżyty tydzień czy wszystko inne, bo sprawa dotyczy mnie. źle się ze mną ostatnio dzieje, mam bardzo dziwne myśli i nie potrafię jakoś wyłuskać pozytywnego zdania na swój temat. śmieję się, ale czy naprawdę się cieszę? nie potrafię nawet cieszyć się z tego, że dzisiaj obchodzę 4. rocznicę kibicowania Borussii Dortmund. jest ze mną źle...

2 komentarze:

  1. piękne zdjęcia!
    zajrzałam przypadkowo, ale zostaję na dłużej :)

    zapraszam w wolnej chwili do mnie.
    by-mandyrainbow.blogspot.com
    (jeśli zaobserwujesz koniecznie powiadom mnie o tym w komentarzu - follow back x)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, będzie dobrze, wszystko będzie dobrze <3

    OdpowiedzUsuń

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?