25 lutego 2014

Ograniczamy komputer!

nigdy nie mów "nigdy", się nie poddawaj
rób swoje i zbieraj brawa!
*
o ludzie! nawet nie wiecie, co mi wpadło do głowy. urzeczona sportowymi wyzwaniami Anitki (link tutaj, tak dla propsu) postanowiłam i dla siebie coś wymyślić. no i co wasza kochana Angela mogła zrobić? otóż postanowiłam ograniczyć komputer. tutaj inspirowałam się z kolei Adą, ale ona nie ma żadnego bloga, więc nie będzie też żadnego linku, smuteczek. tak, dopiero co założyłam tego bloga, czerpię radość z pisania tutaj, a postawiłam sobie takie właśnie wyzwanie. jednak jak to u mnie - nic w przyrodzie nie ginie, a rzecz nie dzieje się bez przyczyny - spędzam ostatnio na komputerze ogromną ilość wolnego czasu. postanowiłam się tego oduczyć i jakoś dać radę. tylko będzie trudno bez tego:





trudno będzie mi ograniczyć prawie do minimum komputer, ale muszę coś zrobić wreszcie ze swoim życiem. ponadto, dla zabicia czasu - wymyśliłam także challenge rysunkowy... i fotograficzny, i blogowy, i... nieważne! na razie pora wziąć się za ten z komputerem. nienawidzę tylko tego, że zdjęcia z aparatu ładują się tak chujowo długo, agrr!





nie ma to jak zdjęcia ekranu, ale jakoś trzeba sobie radzić, haha XD.
mam nadzieję, że jakoś uda mi się doprowadzić to wyzwanie do końca. zaczynam już od poniedziałku, bo w środku tygodnia tak łyso :D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?