26 lutego 2014

Jan Paweł II - przygotowanie.

narysuj okrąg cyrklem, odręcznie dołóż uśmiech 
nie rysuj oczu - one zazwyczaj są smutne. 
*
pani od techniki chyba czyta mi w myślach. jak wiecie - wraz z postanowieniem ograniczenia kompa, postanowiłam zająć się rysunkiem i przedsięwzięłam trochę rysunkowych challenge'y. do 20 marca jest termin składania prac na konkurs plastyczny "Jan Paweł II" i pani stwierdziła, że liczy na mnie i na Adę w tym konkursie. ja jak to ja... od razu wzięłam się do roboty. poniżej chcę wam zaprezentować etapy mojej pracy... nieudolnej, ale zawsze! :)


z tego zdjęcia postanowiłam korzystać. ma piękne kolory, kompozycję no i jest w miarę, w miarę łatwe. przede wszystkim twarz ma proste i niewymagające linie, więc jak dla mnie - same plusy!




z tymi narzędziami wzięłam się do pracy. oczywiście pod względem kolorowania i pracy już końcowej, bo wiadomo, że szkic wykonywałam ołówkiem, gumką do mazania i z ogromną pomocą cierpliwości :)
1. kredki bambino, 12 sztuk
2. pastele olejne pentel, 12 sztuk
3.pastele olejne z Kubusia Puchatka (tak, mam świra na tym punkcie), 12 sztuk




wyszło jak po wylewie... ale to na razie szkic. wiem, że Jezus na krzyżu też bardzo schematyczny, ale szkic jest tylko szkicem. to się wszystko pięknie wypracuje. nie wiem, czy będziecie wyczekiwać, czy też nie, ale z kolejnymi postępami wpadnę niebawem. 
SIEMZ!

1 komentarz:

NA PYTANIA ZADANIE W KOMENTARZU ODPOWIADAM NA SWOIM BLOGU

Dziękuję gorąco za każdy komentarz!
- bardzo proszę, aby nie reklamować swojego bloga w komentarzu
- czytam każdy komentarz, więc spokojnie trafię do Ciebie też bez linku, więc nie zostawiaj go
- szanujmy się, okej?